Hellsing Dawn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Alucard
Raceregler Vote_lcapRaceregler Voting_barRaceregler Vote_rcap 
Darren Mortes
Raceregler Vote_lcapRaceregler Voting_barRaceregler Vote_rcap 
Seneste emner
» Mortes
Raceregler Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 1:53 am af Alucard

» Alucard
Raceregler Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 8:08 am af Alucard

» Raceregler
Raceregler Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 5:29 am af Alucard

» Hovedregler
Raceregler Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 5:06 am af Alucard


 

 Raceregler

Go down 
ForfatterBesked
Alucard
Admin
Admin
Alucard


Antal indlæg : 6
Join date : 01/04/12
Age : 30

Raceregler Empty
IndlægEmne: Raceregler   Raceregler Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 5:29 am

Læs dem før du finde din race og prøve at holde dig til reglerne


Mennesker
Der er primært tre typer af mennesker i Hellsing universet unormal mennesker, regeneratorer og cyborgs.
Mens Hellsing 's historie synes at være naturligt baseret på eksistensen af ​​umenneskelige, unaturlige skabninger, mennesker stadig har en vigtig rolle i dette univers, da de fleste af de ikke-mennesker af Hellsing kan huske, at være menneske på et tidspunkt.
Alle monstre Hellsing univers var menneskelige engang. Hertil kommer, at mennesker ikke blot forsvarsløse ofre for dem mennesker kan besejre monstre, og betragtes som de mest værdifulde modstandere for dem, sammen med at være de mest vidunderlige og kraftfulde væsener i verden. Da vi taler om mennesker, må vi gøre forskelle mellem normale mennesker, regeneratorer (der betragtes som mennesker af monstre, men som monstre af mennesker) og cyborgs, hvis identitet er stadig mennesker, mens der findes i en mekaniker krop.

Standard Mennesker
Trods det meste ikke har nogen overnaturlige kræfter i Hellsing universet, er ikke alle mennesker forsvarsløse ofre for vampyrer, mennesker kan besejre dem, hvis de er kloge nok, og derfor opfattes som de mest værdige modstandere af vampyrer som Alucard. Nogle vampyrer også se mennesker som fascinerende og uforudsigelige, derfor ser dem som sandhed den mest vidunderlige og kraftfulde væsener i verden.

Moral
I moralsk betydning, er sande mennesker de stærkeste væsener på grund af deres vilje til at bekæmpe mere kraftfulde, umenneskelige skabninger efter Alucard moralske kodeks (som er delt i en eller anden form af de store og Integra). De kæmper "monstre", accepterer muligheden for, at de kan dø, de ikke nyder at kæmpe og massakrere deres fjender, men ser det som en pligt, de skal gøre. Som Alucard beskriver "At give op er, hvad dræber folk. Det er kun, når en person nægter at give op, uanset hvad de tjener ret til at gå ned menneskehedens ædle vej."
Med hensyn til denne beskrivelse, kan ikke alle mennesker betragtes som sande mennesker. De, der kun adlyder ordrer og ikke føler ansvar i forbindelse med bekæmper monstre kaldes "hunde" af Alucard. Desuden kan selv biologisk umenneskelige væsener fungere som mennesker.

kraft
Statistisk mennesker er den stærkeste og mest dominerende race på grund af deres antal. Vampyrer, varulve og andre umenneskelige væsener er i mindretal, isolerer sig fra mennesker for det meste af tiden for at overleve, hvis ikke, visse organisationer løser problemerne i forbindelse med dem, og skjule hemmeligheden unaturlige væsener fra det offentlige.

regeneratorer
Regeneratorer er mennesker drives med bio-technology/nanotechnology.


evner
Forbedret heling: regeneratorer er i stand til at helbrede deres sår op til en vis grad. Det virker som om, at Alexander Andersons regenerative beføjelser var lig med de fleste af sine vampyr fjender, men han var ikke på par med Alucard, og kunne ikke helbrede den del af hans arm blæst ud ved Alucard pistol udviklet mod regeneratorer. Men magt helbredelse fra selv dødelige sår giver dem mulighed for at deltage i farlige situationer i bind 1, blev Anderson skudt i hovedet af Alucard, men var i stand til at genvinde sig selv og overraske tilsyneladende Victorius vampyr.
Et andet vigtigt faktum om helbredelse af en regenerator er, at de ikke kan helbrede sår, før den proces, som ved de får evnen til at regenerere fra dem. Andersons og Heinkel s ar er klare eksempler på dette. Mærkeligt, det står for deres ærkerivalerne så godt; Seras Victoria kunne ikke have helbredt hendes arm tabt, før hun fuldt ud omdannet til en ægte vampyr.

Overmenneskelig styrke og hastighed
Regeneratorer synes at have styrke og hastighed, som ikke er normalt for mennesker. For eksempel syntes Anderson at være i stand til at gøre ondt Alucard seriøst med sine bare hænder under en af deres kampe, desuden, Anderson var adræt nok til at løbe vampyrer.

Lang levetid
Det ser ud til, at en regenerator levetid forlænges i forhold til andre mennesker, da de er ældre langsommere (måske på grund af deres forbedret heling).


FREAKS
Vampyrer skabes gennem enten FREAK chip processen eller Millennium organisationens speciel proces der ikke er skabt gennem bid af andre vampyrer, og betragtes som kunstig. Mens klart er bestemt til at ligne hinanden, begge processer er meget forskellige og holde deres egne unikke egenskaber, hvilket gør dem svære at forveksle med hinanden. Svagere til True Undead, Kunstig Undead er alle i en klasse for sig selv.
Millennium Konvertering ProcessEdit
Millienium indledende vampirization forskning blev overvåget af lægen, der eksperimenterede på World War II krigsfanger, og gennemføres på Millennium polske base. Disse vampyrer blev skabt af undersøgelse af udtørret liget af Mina Harker. Det er underforstået omdannelsen kræver en vis grad af invasiv kirurgi. Indledende fag var knap nok bedre end ghouls og havde en meget begrænset levetid (mindre end otte timer efter den procedure, der blev indgået), selv om lægen var sikker på deres potentiale til at sprede infektionen kan opveje dette tilbageslag. Takket være større fremskridt i proceduren, den færdige model var meget bedre.
Millennium er kunstigt vampyrer mangler evnen til at omvende andre til vampyrer, alle ofre, uanset køn eller jomfruelighed status, der straks omdannes til Ghouls, men ikke vampyrer. De udviser forbedrede egenskaber, såsom større hastighed og kraft, skønt disse er bemærkelsesværdigt dårligere end ægte vampyr magten. Mens de løber hurtigt nok til at overhale en bil.

Mens meget modstandsdygtig over for konventionelle human våben, påvirker sølv dem sårende niveauer. De har stadig gennemtrængelige kødet så godt, som de Wild Geese påvist ved meget effektivt at slagte Zorin Blitz sin bataljon med Claymore miner og sølv ammunition indlæst i normale våben. Millennium protokoller krav om, at et tracking-chip blive tilføjet til færdigt produkt at spore bevægelser, kamp data, sundhed osv. Denne chip kan også bruges som en selvdestruerende enheden ved fuldstændigt at ødelægge et mål i blå flammer, efterlader ingen reddes tilbage bag .

Alle Millennium forskning, er data og materialer i forbindelse med projektet antages at være blevet ødelagt med kæmpebrand af Deus Ex Machina.

De deler de samme ablitlies og svage sider som sande Vampires, men trods de er svagere end de sande vampyrer, artifcial vampyrer har deres egne ablitlies. Men, som anført af Walter, de er bare "bootleg-kopier" af Alucard, og har ingen chance for at forbedre sig eller omdanne til sande vampyrer.

Sande vampyrer

Udtrykket "sande vampire" anvendes i Hellsing serie for at definere vampyrer skabes naturligt ved udveksling af blod mellem vampyr og et humant jomfru af det modsatte køn. Forsøg på at konvertere ikke-jomfruer eller jomfruer af samme køn vil resultere i skabelsen af ​​en ghoul. I tilfælde af et vellykket blod udveksling, vil den jomfruelige part, eller "fledging", skal du indtaste den første fase af vampyrisme.
Mens mangler de højere niveau beføjelser "master", de stadig besidder overmenneskelig styrke og en psykisk forbindelse med deres mester. De vil også have de svagheder andre vampyrer. Ved den fulde forbrug af et menneskes blod, pålagt begrænsninger på spæde forsvinde og stærkere evner er låst, gennemføre overgangen til "true udøde" status.

Vampyrer bruge en lang række beføjelser betragtes som helligbrøde i bytte på mennesker og tilfalder magt. Den udøde præst ses normalt i begyndelsen af ​​Hellsing første volumen eller episode skabte masser af bevæbnede ghouls i håb om at bruge dem som sin hær, og afhængig af krøniken anvendte en form for forbedret hastighed, telekinese, hypnose eller en kombination af de tre til at gribe Seras og bruge hende som en brik i et gamble at undslippe døden i Alucard hænder. Derudover vampyrer klassisk er foregav at have en høj smertetærskel og et mål for øget styrke, egenskaber mange Hellsing vampyrer aktie. Agelessness fra punktet for infektion og et behov for at sove i en kiste eller i kontakt med jorden af ​​en fødested er også noteret.

De præcise grænser for en normal vampyr er ukendte, som den eneste observerbare kendte blodlinie hidtil er Alucard har. For eksempel brugte Alexander Anderson en massiv mængde af velsignede bajonetter i løbet af hans første konfrontation med Alucard, gennemboret hans hjerte, skar hans hoved, og spiddet det med en anden hellig klinge. Han udtrykte dog, fremsige forbløffelse over Alucard imponerende regenerative evner, da han præsenteres som en erfaren jæger, er det sikkert at antage, at han ikke havde mødt en der svarer til Alucard evner forud for konfrontationen i Badrick.

Selv med disse særlige karakteristika, men der er visse fælles karakteristika og svagheder. Aflange hugtænder og røde øjne er blandt de mest indlysende indikation, som det er tørsten efter blod fra andre mennesker. De har en manglende evne til at krydse store vandområder, uden hjælp fra eksterne bevægelse. "Hellige" symboler, materialer og relikvier ofte behandles som yderst farligt. Sølv, især er dødelig for de fleste af dem. Velsignet sølv er endnu værre, og kan forvolde omfattende skade afhængigt af velsignelser af materialet.

Hjertet er ofte præsenteres som en svaghed for en vampyr, og dermed er et populært mål mod dem. Potente religiøse artefakter såsom Nail af Helena er i stand til at indgyde en stærk hellig aura i våben for at gøre det utroligt dødbringende mod vampyrer, og formentlig andre "vanhellige" væsener.

Alucards blodlinje
De eneste kendte regenererende evner i serien, der kan endda fjernstyre sammenlignes med Alucard har, er dem af far Anderson, efter at han gennemsyret sig med Helenas Nail. Guden-lignende præst, der ville have været noget af en kamp for de fleste andre ugudelige skabninger, viste sig at være ude af stand til at forårsage nogen egentlig skade Alucard. Den ekstra styrke er langt overlegen, så selv en fledging i den ufuldstændige udøde scenen for at øve våben som potent og svært at manøvrere som Harkonnen II Battle System.
Andre evner ses i denne slægt, der ikke er observeret i andre vampyrer omfatte en "tredje øje" i stand til at fokusere billeder, der giver mulighed for bedre målretning, ødelæggelse af illusioner, sammen med styrke, levitation, og hastighed på lige fod, hvis der ikke overstiger enhver anden eksempel således ses. Seras Victoria, midt i en følelsesmæssigt ødelæggende angreb, mistede kortvarigt kontrol over sig selv og ind i en brutal amok tilstand, hvor hun utrætteligt dræbte sine angribere. Det vides ikke, om denne mulighed udvides til andre vampyrer af sine egne eller andre blodlinier. Hun var også i stand til at modstå de hellige flammerne skabt af kraften i Helenas Nail for en kort tid før branden begyndte at fortære hende.

Kontrol af faste skygger er også indikativ for denne slægt, til det punkt, tillader længere flyvning, hvis de anvendes korrekt.

Desuden er også fodring sandsynligvis være unik for denne slægt. Mens andre vampyrer vende deres modsatte mandlige jomfru ofrene til vampyrer og deres samme køn eller ikke-jomfru dem til at ghouls (som det fremgår af både Integra og vampyr af Cheddar), Alucard og Seras Victoria har mulighed for at genoprette deres ofre 'sjæle. Disse sjæle kan endda indeholde ofrets oprindelige personlighed (ligesom det skete med Pip Bernadotte og Luke Valentine). Det er ikke klart, om det er en beslutning truffet af vampyr at holde sjælen i dens oprindelige tilstand, eller det tager lidt tid for sjælen at miste sine egenskaber.

Evner
Super Styrke
Vampyrer er meget stærkere end et normalt menneske, kunne bruge og løfte store våben, som et normalt menneske ikke kunne.

nær udødelighed
Vampyrer er et væsen, der vises tidløs og tidløs, eksisterende i årene efter årtier efter århundreder uden ældning eller døende. Men Alucard nævner flere gange i løbet af serien, at "Der findes ikke sådan noget som udødelighed", hvilket betyder, at der er en eventuel afslutning for vampyr, men ikke nødvendigvis efter alder. Hans bemærkning kan også være sarkastisk eller ironisk, spottede hans modstandere og forsøger at knuse deres ambitioner for at bryde deres vilje, før at dræbe dem, en vane han har klart vist sig at have adskillige gange.

Nigh Invulnerability
Vampyrer er meget tæt på at være helt immune over for skader eller slitage, som Alucard er i stand til næsten øjeblikkeligt reformere sig fra de fleste skader med lethed. Der er imidlertid flere våben, som kan forårsage skade på dem.:

telepati
Vampyrer kan læse og tale direkte ind i hovederne på dem, han har drak. Denne magt blev sagt at udvide til alle væsener i tv-serien, men er aldrig brugt på denne måde i Manga eller OVA. En vampyr kan også manipulere sind svagere vilje væsener, en evne til Pip omtales som en "Sex Beam".

Formskiftende
En vampyr kan ændre i nogle forskellige dyr, såsom en hund og en Bat i serien. Vampyrer kan også blive dis så godt. Kun sande Vampires ses at have denne evne.

Evnen til at Command
En vampyr har evnen til at skabe og lede flere forskellige typer af undersåtter, herunder Servant vampyrer, familiars og ånder. Vampyrer har fuldstændig kontrol over alle disse. væsener.

levitation
Ægte vampyrer kan svæve og til tider flyve.

Blood tager / Udlejning:
Ved at tage blod ind i sig selv, kan en vampyr tage hele essensen af ​​en person eller ikke-humane ind i sig selv, herunder deres erindringer og beføjelser.

svagheder
Velsignede / Silver våben
De fleste vampyrer er modtagelige for skader fra et vilkårligt antal Blessed våben og artefakter. De fleste velsignede våben og ammunition er også nævnt at være legeret med sølv, smeltet ned fra en kirkes kors så godt. Det er sandsynligt, at sølv våben også kan skade vampyrer så godt, men det er aldrig uddybet, hvorvidt eller ej velsignelse af materialet er påkrævet.

Blood Afhængighed

De fleste vampyrer skal tage i blodet for at opretholde deres magt.

Crossing Flytning Søer
De fleste vampyrer kan ikke krydse et åbent vandområde.

dagslys:
Nogle vampyrer, normalt mindre dem, er skadet, til en vis grad af dagslys.

De sædvanlige legendariske metoder til at besejre en vampyr nævnes af Integra for også at arbejde i Hellsing verden, herunder "Hvidløg, Holy Water, træpæle, og halshugning". Imidlertid er ingen af ​​disse stadig er vist i praksis.

De fleste af disse svagheder har vist sig at være muligt at opbygge en modstand mod eller overvinde helt givet nok tid og modenhed i vampyr rolle. Dagslys er et glimrende eksempel på en svaghed, at Alucard er i stand til at overvinde.
Tilbage til toppen Go down
https://dawn-of-hellsing.danskforum.net
 
Raceregler
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hellsing Dawn :: Out of game :: Regler-
Gå til: